2011. november 2., szerda

Virágkarnevál

Annyi virágos ékszer készült mostanában (és még annyi fog...:)), hogy reggel arra ébredtem: "Hát adjunk nekik nevet!" Ez persze azt jelenteti, hogy mióta fölkeltem, mászkálok föl-alá,  mint a mérgezett egér, kávéval a kezemben, agyalok, gondolkodom, reggeli közben is, és már rég nem itthon kéne lennem, hanem postázni meg vásárolni meg ebédet csinálni. De megvan A név! Innentől a virágos ékszereim a Virágkarnevál kollekció oszlopos tagjai lesznek, Meskán is ezen a közös néven találhatjátok majd meg és én is így fogom hívni őket itthon. (Biztos érdekli őket, milyen nevet kaptak...)
Tegnap este végre sikerült végignéznem (és -bőgnöm) a P.S. I love you című filmet. Bevackoltam, takaró, popcorn, fogó, howlit.:) És mire vége lett a  filmnek, elkészült egy szett és egy nyaklánc. Persze mindkettő Virágkarnevál, el ne felejtsem! :)

 Olyan régóta szerettem volna végignézni ezt a filmet, így pont jó volt! Egyik kezemben a zsepik, a másikban a fogók...:)

1 megjegyzés: