2011. november 6., vasárnap

Sorsolás

Azt hittem, később kerül rá sor, de annyira boldog vagyok, hogy már ma sorsolhattam! :) A blogon értük el a 15 főt, köszönöm szépen mindenkinek!
Mivel most nem 150, hanem 13 főből sorsoltam, hagytam a véletlen számgenerátort és tradicionális módszerhez folyamodtam újra. Nevek papírra, papír csíkokra, csíkok összehajtogatva.

Aztán a papírokat bele a mázas töncsibe,
 majd valami megmagyarázhatatlan okból bekapcsoltam a vakut. Nem volt okos ötlet, de holnap vége az őszi szünetnek, újra meló, és hát egy kicsit meg vagyok zizzenve ettől.
 
 Így pont nem látszik, hogy ki nyert.:)
Aztán persze kikapcsoltam, mert rájöttem, hogy csak jobb nem egyedül örülni, meg különben is, ha ráírok valakire, hogy legyen szíves adjon egy postacímet, nem baj, ha tudja az okát! :) Tehát a nyertes:
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése