2011. november 19., szombat

Anya-lánya


Tegnap este nagyon nem úgy festett, hogy péntekhez méltó ékszertermés borítja majd el a lakást, nagyon kész voltam, mire hazaértem. Igazából semmi különös, csak péntek. Télen kicsit hamarabb lemerülnek az elemeim, ez a péntek délután-este már olyan nyűgös tud lenni... Nem is gondoltam, hogy leülök, hosszas vívódás után végül Bruce Willis mellett döntöttem, mint péntek esti partner. Soha rosszabbat. Aztán valahogy a kezembe akadtak a kövek. Olyan gyönyörű csíkos achátokat kaptam a héten... épp csak meg akartam nézni. Na jó, ha már megnéztem, haladni is kéne, legyen egy karkötő. Ha már egy karkötő, akkor kéne még kettő. Vagyis még három. Meg fülbevalók. Meg egy nyaklánc. Majd egyszer csak éjfél lett. Viszont elkészült egy szépséges anya-lánya szett, fukszia csíkos achátból.
A lányka fülbevalója kicsit kisebb, egyszerűbb, anyáé kicsit elegánsabb, remélem, tetszeni fog majd nekik. Anyukám sose hordott és a mai napig sem hord ékszert, de biztos vagyok benne, hogy ha hordott volna, én nagyon szerettem volna olyat, mint az övé.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése