2011. november 6., vasárnap

Pici ajándékok

...mondjuk kollégáknak, ismerősöknek, távoli rokonoknak vagy  a szomszéd kislánynak, esetleg a gyerek osztálytársának, akit kihúzott...Vagy kis ajándékkísérők, vagy kis meglepik saját magunknak- ki hogy szeretné.
Mobilja mindenkinek van, az ovistól a dédiig, miért ne tegyük egyedivé? Eddig csak angyalkákat csináltam mobilokra, és azt is nagyon szeretem, lesz is belőle még bőven, de ma (kis segítséggel -köszi, Györgyike) rájöttem, hogy annyi mindenem van, amiből még lehet! Nehogy már gagyi műanyag vackokat aggassunk rájuk! :) Mutatom az első adagot, remélem, elnyeri a tetszéseteket!

A keret minden esetben howlit. Ami bele került, az krizokolla (a rózsaszínben), howlit (a zöldben), holdkő (a pirosban), türkinit (a sötétkékben) és aventurin (a fehérben).
Tetszik ez most nekem nagyon, szerintem még egy ilyen adag készül majd, és a tökökből is lesz, ami mobilra kerülhet, ha szeretnétek!

Itt pedig még egy kis gránát is előkerült a rózsaszínben.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése