2011. november 15., kedd

B terv és metamorfózis

Ma este megint a B terv lépett életbe. Elmaradt az előre tervezett barátos program, úgyhogy muszáj volt valami értelmes(nek tűnő) tevékenységet találnom estére. Sokat gondolkodtam, majd megszületett a nagy elhatározás: csináljunk ékszereket!:)  Persze ezután jött a tökölés, pakolászás, keresgélés, az ihlet meg kicsit váratott magára, de szerencsére megláttam a valamelyik nap készült karkötőt. Mostanra komoly átváltozáson ment át, nyaklánccá változott, és hogy ne legyen unalmas, kicsit föltuningoltam:
 
Nekem nagyon tetszik, de ezekkel a bőrös cuccokkal mindig megszenvedek..) Simán megéri a végeredmény, csak ha nem találom el a hosszát (és miért találnám el, ha nem próbálom föl?? És miért nem próbáltam föl??), akkor dupla munkát csinálok magamnak. De nem baj, szép lett.:)
A másik mai termés egyelőre egy gyöngyspirálos fülbevaló, a szokásos konstrukció, most halványlila gyöngyökkel. Ezt a spirált úúúgy szeretem! Ahány gyöngy, annyiféle arcát mutatja, ez most olyan kis finom lett.

Persze egy halászlé is jól esett volna, de majd pótoljuk.:) Azt hiszem,nekiülök még egy-két ékszernek, nehezen jött az az ihlet, de ha itt van, ki kell használni.
Holnap vagy holnapután pedig újabb kövek érkeznek és indul az ipari termelés, nagyon várom, kicsit zizi vagyok előre a gondolattól, hogy mennyi gyönyörűséget hoz majd a postás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése