2011. november 24., csütörtök

Így szeretném

Úgy alakult, hogy a tegnapi hajtás után ma lett egy teljes szabad délutánom. Olyan négytől. Kezdésként nem bírtam tovább és nekiláttam a karamellkrémnek, amit az elmúlt egy hétben nem tudtam kikerülni, mindenhol szóba került. Livi bejegyzése adta a végső lökést. Most pedig elkövettem azt a hibát, hogy megkóstoltam. Nem kellett volna. És mivel ennek a csodának legalább négy óra kell, hogy elkészüljön, magam elé vettem a  karácsonyi cetliket és elkezdtem. Mutatom Móni szettjét!

Aventurin és lila jáde főleg, de azért került bele egy kis ametiszt is, biztos, ami biztos. Ez a lila-zöld dolog egy ideje izgatja a fantáziám, legutóbb a körmömre került majdnem, és most végre látom, mennyire jól néz ki együtt! Így szeretném tölteni ezeket az undok, sötét téli délutánokat-estéket. Kis karamell, sok ékszer...Azt hiszem, kibírnám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése