2011. november 8., kedd

Jaaaj...

Fura egy nap ez a mai. Csupa jó dolog történt velem, úgy érzem, szétvet az energia, pörög az agyam, hogy mennyi mindent kellene csinálnom, közben meg alig látok a náthától, fáj a torkom, embertelen adag teát és vitamint toltam magamba, és tudom, hogy le kéne feküdni egy nagy bögre NeoCitrannal és reggelre rendbejönni. De basszus, hogy??? Anikor ma ezek jöttek???
Úgy vártam ezt a csomagot, ezer dolgot szeretnék csinálni, és ilyenkor persze alig vonszolom magam...
Jött ám még ma más is! Nem olyan régen nyertem a Boróka Otthonbolt játékán egy vásárlási utalványt, ma jöttek meg a kiválasztott csodák. Persze mi mást kértem volna, mint csodagyönyörű ékszertartó babákat? 
 
 
Eredetileg persze piros alapon fehér pöttyös ruhást szerettem volna, de az nem volt. Nem is baj, ezek gyönyörűek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése