2011. november 13., vasárnap

Szombat esti láz

Jó, nem az volt a tegnap esti program, hanem az X-Men, és persze egy kis Odaát. Viszont én lázas alkotómunkába kezdtem, amint megszűnt a kényszer, hogy feliratot kelljen olvasni. (Vagyis az Odaát alatt soha nem készül semmi, mert bár az agyam hihetetlen sok -legalább kettő :) - irányba képes figyelni, a szememnek még nem sikerült ugyanezt megtanulni, legtöbbször egy irányba néznek. De aztán jött a nagyszerű szinkron, úgyhogy simán odatelepedhettem az asztalomhoz. Előbb csak azokat mutatom, amik tegnap este készültek, a hétvége többi termését talán majd este.:)
Narancssárga sávos achát karkötő Melindának. Ez a hatalmas kollekció első darabja, nagyjából ezen a vonalon fog mozogni az egész, bár azért készülök egy-két kisebb trükkre. Semmi nagy, tényleg, csak egy-két apró ötlet. Ez az achát amúgy gyönyörű, jó kézbe venni, felvenni, remélem, annak is tetszeni fog, aki kapja. Csodaszép.
Aztán jött egy kis önállóskodás, nem rendelésre, csak úgy, tehát még nincs gazdája a szettnek. Nem tudom, miért rendeltem sárga jádét, nem kérte senki, én meg nem vagyok oda a sárgáért. Legalábbis eddig nem voltam. Na de ez... Összekerült egy kis vörös jádéval, karneollal és az előbbi acháttal, és egyből nyár lett a  szobában.
 
Édes kis bogyók. vagyis annyira nem kicsik, 10mm-es ásványok.  Nem tudtam választani a képek közül, jön mind! :) A szett medálból, karkötőből és fülbevalóból áll,és ahogy mondtam, még szabad a vásár! A hideg télen nagyon kellenek ezek a napfényes, meleg színek!

 
És még nincs vége, jó hosszú film az X-Men! Szintén Melindának ipari mennyiségű mobildísz készítésébe fogtam. A fele elkészült, kifogytam az akasztóból, úgyhogy pár napos szünet következik, amíg megérkezik a következő kamionnyi szállítmány. És mennyi mindenre jó egy dobverő! Ki lehet vele piszkálni dolgokat az ágy alól, be lehet szúrni a virágok mellé karónak, esetleg föl lehet rá akasztani egy-két díszecskét fotózáshoz...:) Persze van, mikor Pisti rendeltetésszerűen használja, de én annál sokkal kreatívabb vagyok!

 A pasis adag... és a csajos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése