2011. november 29., kedd

Sorsolás

Köszönöm szépen mindenkinek, hogy sorsolhattam! :) Emlékeztetőül itt tudjátok megnézni, hogy mi is a nyeremény. A sorsolást alaposan  dokumentáltam. Először is kinyomtattam minden nevet, ami a blogba vagy a Facebookra érkezett:
Aztán fogtam ezt a papírt és szépen fölcsíkoztam: 
Majd fogtam az uram varázskalapját és jól beleraktam minden szép kis papírcsíkot:
 A ház még épp itthon lévő ura szívesen segített, a következő kérdéssel: "Húúú, most én döntök valakinek a sorsáról?" Hát persze, amennyiben a  karkötő valaki... Higgye csak azt, legyen egy jó napja.:)
És végül megszületett a győztes név: 
Kérek szépen majd egy címet privátban, a holnapi postával útra is kel.:)

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a szerencsés nyertesnek!
    Köszönöm a játék lehetőséget!

    VálaszTörlés