2015. október 26., hétfő

Angyalok, könyvek

Ez a két téma volt, amivel kapcsolatban nekiálltam idézetet keresni ehhez a bejegyzéshez. Hát... szerintem itt most nem lesz irodalom. A jó könyveseket ellőttem már (biztos rengeteg van még, majd egyszer, ha türelmesebb leszek...), az angyalosok közül egy sem fogott meg. Úgyhogy inkább mutatom, miért keresgéltem. Angyalos könyvjelzők készültek a hosszú hétvégén többek között, csillagjegyekhez válogattuk a köveket. Arról már írtam, hogy ezt így önmagában annyira nem szoktam erőltetni, mert a Délmagyar napi horoszkópja sem igaz minden Oroszlánra, de egy kis finomhangolás után megtaláltuk, amit kerestünk. Idegen tollakkal ékeskedés helyett inkább csak mutatom, mit műveltem.:) 

   

Bár nem találok idézetet, de nem maradunk külső hivatkozás nélkül.:) A filmet szerintem mindenki látta, aki nem, az pótolja gyorsan. Nem mondom, hogy életem filmje, de nagyon szerettem. Szerintem én is újranézem a közeljövőben, ha már így eszembe jutott. Kicsit szájbarágós néha meg hatásvadász, de ez a jelenet gyönyörű, nekem a legszebb az egész filmben. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése