2015. október 20., kedd

White party



Fehér éjszakák. Fehér babák. Fehérnép. Fehérbor. Fehér csoki. Fehér ruha. Más így hirtelen nem jut eszembe, talán ha nem fél 11-kor állnék neki "gondolkodni", kicsit kreatívabb tudnék lenni. Persze vannak még ilyenek, hogy hó, hattyú, fehér ló (sőőőőt, Fehérlófia!), fehér holló (ez csak ritkán ugrik be), komondor, fehér sziklák, fehér tea, tej (és egy csomó tejtermék), fehér rózsa (és egy csomó virág), Rodin szobrai... megy ez, lehet, hogy mégse kéne még aludnom? Nem nagyon szeretem ezt a színt. Vagyis a fene se tudja, nincs vele komoly problémám, talán csak az, hogy vonzódom a színes dolgokhoz és a fehéret nagyon sterilnek tartom. Ha fehér ruha vagy fölső vagy épp csak sál van rajtam, az biztos, hogy előbb vagy utóbb (előbb...) leeszem valamivel, lekávézom, összesminkelem. A fehérbort egyre jobban szeretem, ahogy öregszem, a fehér csoki meg csoki, úgyhogy nem is kérdés, A Fehér Ruháról pedig soha nem álmodoztam, talán mert valószínűleg leginkább egy hógolyóra emlékeztetnék benne. Oké, talán nem, de attól még kimaradt, bár pontosan tudom, milyen lenne, ha egyszer mégis. :) De ha már fehér ruha.
Az úgy volt, hogy 12 éves voltam, mikor felépült a házunk és beköltöztünk. Abba az utcába mindenki akkor költözött be, többek között egy fiatal pár is tündérbogyó ikrekkel. Néha tologathattuk a kisfiút és a kislányt az utcában. És a kislány hopp, egyszer csak nemsokára férjhez megy. Döbbenet, én nem érzem, hogy eltelt 26 év. És a már nem kislány a jegyesfotózásán fogja hordani ezt a fehér kagylógyöngy karkötőt a hozzá illő fülbevalóval. Ilyenkor nagyon örülök és kicsit büszke vagyok. Most először nem sajnálom, hogy bármilyen ékszeremről nem csináltam képet, mert a fülbevalóval természetesen ez történt. Ugyanis Niki sokkal de sokkal szebb fotókat készít, mint amikre én képes vagyok, és remélem, egyszer majd valamilyen formában egyben is meg tudom nektek mutatni a szettet. Mondjuk csodaszép havas, téli jegyesfotókon! 

És persze ha fehér, akkor nem maradhatnak ki a Fehér babák sem, legutóbb úgyis feketét zenéltünk! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése