2015. október 14., szerda

Ugyanaz, mégis más


Időről időre előkerülnek a csakrákkal kapcsolatos ékszerek, így a csakrákkal kapcsolatos bejegyzések is. Itt egy kis összefoglalót olvashattok, egy nagyon kedves nyakláncomat itt nézhetitek meg, remélem, ezt a karkötőt is szívesen és gyakran hordja a gazdája, én pedig minden nap fölveszem a  saját csakrásomat. Mindenki eldöntheti persze, akar-e hinni abban, hogy a harmonikusan működő (egyáltalán létező???) csakrák hozzájárulnak a jobb életminőségünkhöz,  aki meg nem hisz ebben, általában annak is tetszenek a sokféle, sokszínű kövekből összeállított ékszerek. Azt hiszem, a legújabb csakrás karkötőm is elsősorban a színek miatt született, mert egy  kedves ismerősömnek megtetszett az én mindig hordott színesem. Hiába na, írhatok én blogot, meskázhatok, teli lehet velem a Facebook, mégis az az egyik leghatékonyabb, ha látják rajtam vagy bárki máson az ékszereimet. Vagy a könyvjelzőmet a határidőnaplómban. Azt már mondtam, hogy a könyveimben elég ritkán fordulnak elő, mert bár hetente több darab is készül, azért én általában behajtom a lapok szélét...Szóval a  csakrákról már nem kezdenék fejtegetésbe, a fönti bejegyzésekben elég részletesen utánaolvashattok a működésüknek, a hozzájuk rendelt színeknek és köveknek, inkább megmutatom a legújabbat. Nem tudom, hány csakrás karkötőt csináltam már (föl a kezeket, hadd lássam! Kató, Emma, én biztosan....), de biztos, hogy nem készült még két egyforma darab. 
Több oka is van ennek, az egyik pl. az, hogy a szívcsakrához kapásból két szín is rendelhető, hol zöld, hol rózsaszín kővel van kedvem inkább dolgozni, másik ok lehet, hogy nem mindig ugyanazok a  köveim vannak itthon (most szodalitból csak kis kocka volt), a harmadik, hogy nem szeretem ismételni magam (hmmm... érthető is a pályaválasztáásom, egy tanárnak sosem kell! Ja, már nem is tanítok, akkor pláne rendben van!). Ennél több most nem jut eszembe,de biztos van. Nézzük sorban, fentről lefele. Ametiszt, szodalit, akvamarin, aventurin, citrin, karneol és korall. A kövek többi hatásával ilyenkor nem foglalkozom. A "végén" (ha van ilyenje egy körnek) egy hegyikristály és egy rózsakvarc zárja. Azt már  tudjátok, hogy a hegyikristály sosem árt, és mivel mindig nehezen döntök a szívcsakra két színe között, a zöld mellé legalább egy icipici rózsaszínt muszáj volt becsempésznem.
Amúgy azért szeretem a csakrás bejegyzéseket, mert nagyon jó, színes képek közül lehet válogatni és magam előtt indokoltan töltök egy csomó időt "anyaggyűjtéssel". (Értsd: különböző keresőszókat írok a  Pinterest keresőjébe és órákon át csorgatom a nyálam. És meggyőzöm magam, hogy a "plus size outfit", a "short hair", a "bob haircut" vagy épp a "one bowl cake" megfelelő keresőszók egy csakrás bejegyzéshez...)

A nem az ékszerekről készült képek forrása a Pinterest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése