2015. október 23., péntek

Hosszú hétvége ON

Olyan végtelenül hosszúnak és hihetetlennek tűnik ez a három nap így előre! :) Hajlamos vagyok azt hinni, hogy genetikailag és neveltetésemből adódóan is távol áll tőlem a sztahanovista hozzáállás a dolgokhoz, de a héten szembesültem vele, hogy a szabadságom közel kétharmadát még nem vettem ki, vagyis még több, mint két teljes hetem van erre az évre. Illetve munkanapokból három hét. Van még annyi az évből? És mit csináltam egész eddig? És csodálkozom, hogy néha kicsit fáradt vagyok? Na de majd most! Szabira ugyan most sem tudok menni, de legalább van ez a három nap, ami elvben a pihenésé és a feltöltődésé. Szerencsére elárasztottatok az utóbbi időben rendelésekkel, amiknek igyekeztem is eleget tenni, de vannak elmaradásaim, és a héten már nem tudtam meggyőzően válaszolni a "milyen fityegőid vannak?" kérdésre. Mutatom az okot: 
Ez egy hat fiókból álló tároló alsó három fiókja, amiben semmi más nincs, csak fityegők és medálok, jelen pillanatban az általam kreatív káosznak nevezett rendszerben. Nem volt és nincs ez mindig így, de ha sietek, vagy elkap az alkotás láza, vagy lusta vagyok a frisseket rendszerezni, akkor ez lesz a vége. Ezt viszont néha kicsit konzervatívabb módon is rendszerezni kell, ez vár rám most. Rátok pedig majd (remélhetőleg) egy lista, hogy miből válogathattok. 

Valamiért az az érzésem, hogy a folyamat nem fog megállni ennél a három fióknál, és kell-e mondanom, hogy nem egyetlen hatfiókos tárolóm van? Miért van az, hogy a rendcsinálás mindig nagyobb káosszal jár? Ráadásul ez a fiókpakolászás inkább hasznos, mint látványos, ha valaki véletlen idetévedne, ugyanazt fogja látni, mint mielőtt nekiálltam volna. Mégse mondhatom, hogy "nézd csak, igaz, hogy szalad a lakás, de kihúzom neked a fityegős fiókokat, na, mit szólsz? Ugye milyen szép rend van?":)
Egy icipicit más. Nagyon köszönöm, hogy időben külditek a  karácsonyi rendeléseket, kb. az utolsó pillanatokban járunk, amikor még minden megoldható, beszerezhető, bármi elkészülhet. Úgyhogy hajrá!  És ha valaki karácsonyi témájú cuccokat szeretne, ehhez már van is segítségem: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése