2016. június 27., hétfő

Valahol csak jó lesz!

Szabadúszni jó. Ez nem is kérdés szerintem, már csak azért sem, mert ha összekavarodik a hétvége, akkor szélsőséges esetben a hétfő is lehet vasárnap. Legalább annyiban, hogy ha nincs órám reggel, akkor akár kilencig is alhatok. (Halkan jegyzem meg: ilyen azért hónapok óta nem fordult elő és az elmúlt egy hónapban is ugyanakkor keltem, mint amikor bejártam bárhova dolgozni!)
És azért is jó, mert itthon vagyok akkor, amikor a fényviszonyok megfelelőek a fényképezéshez. Ma már csak azt kellett kitalálnom, hogy hol szeretném lefotózni a tegnapi nyakláncokat. Beleszerettem ezekbe a bojtokba, szerencsére akad még belőlük bőven, kiélhetem magam és nektek is jut bőven! Arról már nem is beszélek, hogy szereztem nemesacél láncot, ami elvileg nem allergizál, valamint színtartó ezüst színűt is, ami nyáron nem kis fegyvertény. Nem zöldül, nem feketedik... zseniális cucc. 
Az első ötletem a konyhaablak volt... annyira nem jött be.:) Nem baj, a lehetőségek végtelenek, jöhet az erkély!
 
Apukám a múlt héten szedett nekem egy csomó levendulát, egy részét az erkélyen szárítom. Nagyon szeretem az illatát, ráadásul szerintem nagyon szép is, tökéletes díszlet ékszerekhez. Csak mondjuk az összes nyakláncnak egy képre kerülni kihívást jelentett, annyira nem is küzdöttem meg vele. De már határozottan jobb próbálkozás, mint a konyhás.:) 
 
Ezekkel a képekkel már tudok kezdeni valamit, de nem hagytam azért ennyiben, felderítettem a  szobát is. Ismét rá kellett jönnöm, hogy nagyon kevés olyan hely van, ahova bármit is akasztani lehet, ezért küzdök a parafatáblámmal is, mióta leesett a falról. Fogalmam sincs, hova tegyem vissza. Ez most mindegy is, szerencsére a nyakláncoknak találtam azért helyet. Legalább már az látszik, hogy 
- hány nyaklánc készült tegnap;
- melyik milyen hosszú;
- van egy ilyen király órám.
Ezután pedig fogtam a babát és elkezdtem mindenfelé pakolgatni, a kanapéra, a földre, az asztalra... Végül megtaláltam a helyüket. Tény, hogy a babán nagyon jól néznek ki így együtt! 
Meskán egyelőre a sárgát találjátok meg, de rövidesen érkezik a többi is. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése