2016. június 4., szombat

Újra cserebere

Korábban is láttátok már, hogy ha valami nagyon vonzó ajánlatot kapok, akkor nagyon nyitott vagyok arra is, hogy cserealapként működjenek az ékszerek. Tény, hogy annak az ajánlatnak valóban nagyon vonzónak kell lennie, és az is tény, hogy Dukai Szilvi még nem tudott nekem olyat ajánlani, amire ne ugrottam volna rá. A korábbi csereberéről itt olvashattok, a kép azóta is a falamon van. Remélem, Szilvi is hordja a láncot! 
Most komoly kihívás elé állított, hiszen még soha nem készítettem rózsafüzért. Szerencsére elég okos lány vagyok, a Wiki pedig jó barátnőm, úgyhogy gyorsan ránéztem, pontosan hány és milyen szem kell egy olvasóba. Az ametiszt adott volt, Szilvi ezt kérte, azt pedig már néhányszor kipróbáltam, hogy az aventurinnal nagyon jól mutat. A végeredmény: 



És amit cserébe kaptam, az megint felülmúlja minden képzeletemet. Szilvi csak itt, csak most, csak nekem festett vászonra egy gyönyörű főnixet, ami már a falamon is van. Pont a gyöngyös asztal fölött, hogy biztosan mindig szem előtt legyen, ha már a tetoválásomat ritkán látom.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése