2016. június 21., kedd

Szárnyalj!

Nagyon régóta izgatott ez a forma. Aztán május végén (készülve az előttem álló időszakra) bevásároltam rengeteg ékszerkelléket, köztük gyönyörű gyöngykupakokat és közteseket, ezresével (nem vicc!) a szerelőpálcákat, méterben a láncokat, és mikor végre rám köszöntött a várva várt szabadság, nekiláttam. És borzasztó elégedett voltam/vagyok a végeredménnyel.:) Az elsőt, a feketét már mutattam Facebookon. Többektől hallottam, hogy mekkora ötlet volt a fekete-fehér filter, de... azzal a képpel nem történt semmi. Nem egy színes fülbevalót "régiesítettem", a keret is csak azért van a képen, mert (műhelytitok következik!!) ha a fényviszonyok és a tudásom nem teszik lehetővé a tökéletes kép elkészítését és szürke lesz a háttér vagy nem tudom úgy kivilágosítani a képet, hogy az ékszer valódi színei megmaradjanak, akkor például ez a keret nagyszerűen takarja a szürke széleket! :) A fülbevaló természetesen elérhető Meskán!
Ahogy már említettem, nagyon elégedett voltam az eredménnyel, kihasználva a lendületet elkészült még néhány színben. Illetve egyelőre kettőben, a variációknak jelenleg csak a rendelkezésemre álló szárnyak száma szab határt. :) 
Talán (hangsúlyozom: TALÁN) a kedvencem ez a kék amazonit-tenyésztett gyöngy-lazurit kombó.  Annyira könnyed, annyira légies.. nem is értem, nem szoktam rajongani a könnyed, légies dolgokért.:) 
És nagyjából megjósolható, hogy ha színeken töröm a fejem, akkor a piros és a fekete előbb-utóbb előkerül. Ezúttal nem korall, hanem festett jáde, találtam hozzá még két gyönyörű fazettált ónixot, úgyhogy azt hiszem,ennek a párnak sem kell szégyenkeznie.
 Arra pedig már nem is kell magyarázatot írnom, miért lett fekete a kerete a következő képnek! :) 

Persze nem csak szárnyas-láncos fülbevalókhoz van anyagom, rendeltem (fogalmam sincs, miért) néhány (???) ezüst színű csövet is. Volt valami elképzelésem, de elfelejtettem. Szerencsére már mindent fölírok, mert mióta "szabadúszok", az eddig értelmetlen napi nyolc és fél óra is megtelt tartalommal, nehéz fejben tartani. Talán egyszer majd újra beugrik, remélhetőleg addig nem használom el mindet mondjuk fülbevalókra.:) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése