2011. augusztus 11., csütörtök

Vidéki sanzon

Most így a hatodik napon már egyre jobban tetszik nekem ez a házőrzés, kezd rutin lenni a paprikalocsolás, kutyaetetés, séta a falun keresztül mamához, kis főzőcske, kis napozás...Sőt, ma már magánszorgalomból nekiálltam összegereblyézni a leveleket az udvaron. Persze nem fejeztem be, de nem szabad ezt elkapkodni, hétfőig ráérek, addig meg még olyan sok leeshet arról a  nagy fűzfáról, kár lenne elhamarkodni és utána nyugodtan hátradőlni.:)
És persze a nap fő eseménye: hozott nekem a postás három nagy borítékot, teli szebbnél szebb ásványokkal és gyöngyökkel. Nekiestem, persze. Úúúúgy megmutatnék mindent, de van, amit nem szabad, pedig nagyon szép lett szerintem! :))
Tegnap este, amíg a maradékból kellett ügyeskednem, ametisztből, holdkőből és rózsakvarc és hegyikristály splitterekből elkészült egy nyaklánc is. Talán ez lehetne a Notting Hill nyaklánc, bár az első elképzelésem még csak nem is hasonlított ehhez.:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése