2011. augusztus 1., hétfő

Korall és gyöngy

Ma megint hozzájutottam egy kisebb adag mindenféléhez, ezúttal gyöngykeretek, kapcsok, fityegők és egyéb csodák voltak a zacskóban. Hogy ne csak nekem legyen jó, nézd meg te is a beszerzési forrásomat, ha ékszeralkatrészre van szükséged, szívből ajánlom Renit és a kincseit.Persze muszáj volt egyből nekiesni, nem hagytam a gyöngykereteket sokáig pihenni. Korall és tenyésztett gyöngy került még hozzájuk és csodaszép karkötő lett belőlük. Pont passzol a tegnapi korallos-gyöngyös fülbevalóhoz, ami már szintén másodszor készült el.:)


Csak mellesleg említem meg, hogy tovább játszunk, amint a Facebookon az ékszeres oldal kedvelőinek (itt találod) száma eléri az ötvenet, két meglepim is lesz.  Az egyik az ötvenedik kedvelőnek, a másikat pedig sorsoljuk az addig csatlakozók közül. Kalap, húzás meg minden. Hamarosan kiderül az is, mi lesz a sorsolás tárgya. Én már tudom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése