2011. augusztus 13., szombat

Tündérország

 Még valamikor karácsony környékén, de az is lehet, hogy előtte, csináltam kis angyalkát a mobilomra. Aztán pár nap alatt elárasztottam velük a munkahelyemet és a baráti körömet. Majd lettek tündérkék is, háromféle szárnnyal variálva. Édesek, nagyon szeretem csinálni őket, egyrészt nagyon hamar megvannak, másrészt amilyen kicsik, olyan nagy örömet okoznak mindenkinek.                                                                              

                                     


Tegnap este House alatt pedig újra  a kezembe került a legkedvencebb alapom, amit nem tudok eléggé megköszönni Reninek. Készült már két vörös (az egyik az enyém és imádom!), mézszínű (vagy borostyán), most pedig graffitzöld gyöngyöket kapott. Szerintem ez a szín nem létezik, de ilyen néven vettem, és tényleg olyan, mintha zöld graffit lenne. Nagyon szép. Egy pici ezüst virág került még bele, és még csak nem is hasonlít az eddigi tesóira. :)


Már gazdára is talált, de készülhet még belőle! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése