2011. augusztus 3., szerda

Tudom, hogy még csak augusztus van...

...de nemsokára karácsony lesz! :) Azt is tudom,. hogy nagyon távolinak tűnik még, de rá kellett jönnöm, hogy az idő sokkal gyorsabban telik, mint gondoltam. Soha nem hittem volna, hogy az osztályom valaha érettségizni fog (nem azért, mert nem néztem ki belőlük, hanem mert olyan kis krumplik voltak, hogy úgy tűnt, sose lesznek 18), és tessék, pár hét és végzősök lesznek. Soha nem hittem volna, hogy ilyen rövid lesz a nyári szünet, még csak most kezdődött és nemsokára vége is. Áprilisban gondolkodás nélkül mondtam apának, hogy persze, hazamegyek augusztusban egy hétre kutyákra vigyázni, mert olyan távolinak tűnt, erre jövő héten már mehetek is. Oka van ám ennek a hosszú eszmefuttatásnak! :)
Tavaly karácsonyra még csak a közvetlen környezetemből, de elég sokan kértek, hogy csináljak rokonnak, barátnak, ismerősnek valami szépet. Persze mindenki az utolsó két hétben, úgyhogy kicsit sűrű volt az év vége. Ez most azért jutott eszembe, mert nemrég egy kedves vevőm azzal kért medált egy fülbevalómhoz, hogy már karácsonyra gyűjtöget. Szóval ha valaki más is gyűjtögetne, vagy esetleg van valami konkrét elképzelés, valami álom, amit valóra tudnék váltani, jöhet bátran! :) Persze nem csak karácsonyra, lehet szülinap, névnap, mikulás, vagy csak úgy, magadnak is!
És egy kis ráhangolódás augusztus elején:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése