2011. augusztus 12., péntek

Ma is tanultam valamit!

A falusi idill még mindig teljes, főzés, olvasás, napozás, gereblyézés és mindenféle blogok olvasgatása volt a nagyon megterhelő program. Estig megtartóztattam magam a kövektől, épp csak nézegettem, gondolkodtam. Arra jutottam a hegyikristállyal kapcsolatban, hogy nem biztos, hogy párosítani kell bármivel vagy túl kellene díszíteni, mert magában is gyönyörű. Persze nincs kizárva, hogy még összerakom valamivel. Majd látjuk. A hegyikristályról különben úgy tartják, bármelyik csakrához, bármelyik csillagjegyhez kapcsolható, a legtöbb kő hatását felerősíti és önmagában is szinte felsorolhatatlan, mennyi mindenre használható. És persze az Oroszlánok köve! :)

Na de a nagy tanulság: a roppantott hegyikristály NEM roppantott üveg- vagy műanyaggyöngy. Hanem kristály. Ergo ha feszül, akkor törik, vagy inkább porlad. Mikor a másodikkal játszottam el, hogy úgy gondoltam, kisebb pálca is elég lesz, majd jobban megszorítom, akkor rájöttem, hogy nem kell erőltetni. De megtaláltam a technikát és ezután szépen a kezemre állt. :) Szerintem a postázást is simán bírja, úgyis jó sok bubifóliába tekerem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése