2016. augusztus 3., szerda

Nyaralás helyett

Nem tudom, említettem-e már, hogy én idén nem nyaralok. Legalábbis egyelőre úgy néz ki, és mivel beleszaladtunk az augusztusba, esélyes, hogy sikerül megvalósítani ezt a tervemet! Ezzel együtt mégis nagyon jó ez a nyár, hiszen csupa olyan dolgot csinálok, amit szeretek és aminek értelmét látom. 
Vannak napok, mikor reggeltől estig dolgozom, és vannak olyanok (igen, hétköznapok is), amikor reggeltől estig barátokkal találkozom, múzeumba megyünk, nappal kávézunk, este sörözünk, néha egy-egy színházi élmény is befigyel... rég volt ilyen jó nyaram Szegeden! Lehet, hogy valamelyik nyugis napon még a kies Algyő strandját is becélozom, hogy meglegyen a vízpart és a napsütés is. 
És persze minden nap kicsit fájó szívvel nézem végig a pont egy évvel ezelőtti nyaralós képeimet, de abban a boldog tudatban, hogy jövőre úgyis ott leszek! :) (Készülj, Bubu!!!)
Szerencsére a barátaim gondoskodnak róla, hogy kapjak valamit a nyaralós életérzésből. Krisztától például nagyon penge töncsiket kaptam (minden töncsi, amibe bele lehet tenni valamit), Ildi pedig hozott nekem csodaszép kagylókat Görögországból, így könnyű volt kellékeket találnom az új ékszerekhez.
 

A zöldes fülbevaló jáde és karneol, a lila jáde és ametiszt. Nem foglalkoztam a hatásokkal sem ezeknél, sem a többinél, csak a színek érdekeltek. Mert nekem most ilyen ez a nyár, harsány zöld és kicsit narancsos és finom sárga. A lilát meg egyszerűen csak szeretem. Ugyanígy a karkötőnél sem érdekelt más, csak hogy vidám és élettel teli legyen a végeredmény. Szerintem sikerült. Csak egy kis jáde, korall, rózsakvarc, karneol, mookait, aventurin és hegyikristály kellett hozzá. 

Múlt héten megnéztük a Pompeji-kiállítást (most ezt komolyan így kell írni??? minden oldalon így van, de kételkedem...), mindhárom kiállítóhelyen. A Kass kivételével szívből ajánlom mindenkinek, de ha valakit érdekel kb. 10 festmény, amik tutira csak azért kerültek oda, hogy a Kass se maradjon ki ebből a buliból, akkor hajrá, ne hagyja ki azt sem. Nem állítom, hogy a kiállítás ihlette a lávaköves karkötőt, de az tény, hogy miután kész lett, egyből az jutott róla eszembe! 
Akinek még hátra van a nyaralás, élvezze ki és meséljen sokat, hogy egy kicsit én is töltekezni tudjak, aki pedig hozzám hasonkóan skipeli ezt a programot, az nézzen körül "otthon" legalább, tuti, hogy nem csak Szegeden vannak tartalmas, érdekes programok és jó barátok! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése