2016. augusztus 11., csütörtök

Egyensúly, energia és koncentráció

Nem tudom, mikor rendeltem aragonitot, azt sem tudom, miért és hogy használtam-e már valamihez. Talán nem, de most találtam egy kis csomaggal és gondoltam, akkor már akár csinálhatok is valamit belőle. 
Azt hiszem, azért rendelhettem, mert gyönyörű, olyan, mint a kalcit és annyira kellemes ránézni. Csak olyat választhattam mellé, ami hasonló érzéseket vált ki belőlem. 
A fluorit is szerelem volt első látásra, az ametiszt meg szinte mindenkinek az.:) 
Az aragonit amellett, hogy gyönyörű, általánosan energetizáló kő. Hatásos az idegesség ellen, segít a belső egyensúly megteremtésében. 
Az ametiszt tökéletesen kiegészíti, hiszen szintén harmonizáló, kiegyensúlyozó kőröl van szó. Javítja a koncentrációs képességet és segíti az ellazulást, alvászavarok ellen is bevethető, és a meditáció során is segítségunkre lehet. 
A fluoridot elsősorban a színe(i) miatt választottam, de nagyszerűen passzol a másik kettőhöz. Nagyon szeretem, akárhonnan nézem, mindig más színekben játszik. Segíti a könnyebb tanulást és a gyorsabb gondolkodást. És... ugye szép? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése