2016. augusztus 9., kedd

Tűzd ki!

Mindig elfelejtem, hogy anyukám csak akkor látja, hogy mit csinálok, ha ide teszem ki.:) Mert minden hajnalban kitotyog a nagyszobába, ha nem tud aludni és megnézi a laptopján, hogy mit műveltem. Úgyhogy mutatom, anya, ezek a tegnap estiek! :) 

Az másik blogomon (ugye azt is olvassátok?) ebben a bejegyzésben és ebben a másikban (anya, rá kell klikkelni a színes szavakra és akkor látod!:) )sokat használtam mostanában a "kitűzni" szót, igaz, ott kicsit más értelemben. De mindegy, mert ha bármit kitűzünk, az jó, vagy előre visz, vagy jól néz ki. 
Néhány hónappal ezelőtt vettem kb. 10 kitűzőalapot, megcsináltam, amiket kellett, a többit pedig  szépen elraktam a dobozba, majd tökéletesen megfeledkeztem róluk. Ez néha előfordul velem, általában a "jé, nekem van ilyen ruhám?" kérdéssel megtoldva. De ilyenkor mindig megörülök nekik, tegnap is így történt. 

Elég ritkán csinálok kitűzőket, de a egyszer elkap a láz... 
Két kitűző született tegnap este. Az Alice medált nyakláncon már sokat láthattátok, gondoltam, pont passzol a nagyobb alaphoz. És tényleg! :) Monjuk azt nem ajánlom, hogy valaki könnyű kis selyemruhára tűzze Alice-t, elég komoly az a tű, de mondjuk őszi kabátokon, sálakon, táskákon elég jól nézne ki! 7,5 cm hosszú.


A másik valamivel kisebb alapra került (5 cm) és nem is nagyon fűznék hozzá kommentárt. Illetve annyit, hogy a kék az nem ásvány, hanem macskaszem gyöngy, nagyon szép szerintem, a fehér howlit, a piros pedig jáde. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése