2016. július 14., csütörtök

Álmatlanul

"Aki könyvet olvas, kezdetnek éppúgy hajlandó eltársalogni az időjárásról, mint akárki más, de innen általában tovább is tud lépni." 
Szerintem már idéztem Stephen Kingtől ezt, még mindig így gondolom. Ezért bosszantott már kicsit, hogy állandóan azt kellett hallgatnom, hogy jaj, milyen meleg van, jaj, nem lehet kibírni... 
Ma reggel pedig már azzal fogadott Janibácsinéni (a szomszéd Jani bácsi felesége), hogy 
"Jaaaj, Annamari, borzasztó ez az eső!" 
Nyilván nem jegyzem meg ilyenkor, hogy tegnap még az volt a baj, hogy nincs.
Mindegy is, csak azért kezdem az időjárással, mert el akartam mondani, hogy tegnap nem tudtam aludni a melegtől. Ez meg csak azért fontos információ, mert majdnem kijöttem a  géphez megírni ezt a blogbejegyzést hajnali kettőkor. Aztán arra jutottam,  hogy attól hogy nem alszom, még nem biztos, hogy ébren vagyok és képes vagyok két normális mondatot összehozni. És kb. ez volt az a pillanat, mikor föltámadt a szél, elkezdett esni, én pedig elaludtam és teljes 3 és fél órával hoztam is az éjszakát! :) 
És akkor lépjünk is tovább. Néhány hete (2?3?) csináltam egy karkötőt a testvéremnek és feltettem a Facebookra. Persze nem írhattam alá, hogy ez a Bubunak készült, mert meglepetésnek szántam és a szüleink vitték neki. 
Természetesen nem csak ezt a karkötőt vitték, hanem egy kincsesládára való ékszert, egy teljes autónyi lecsót és húsvéti sonkát és minden földi jót, amit szegény kis húgomnak nélkülöznie kell azon a szörnyű helyen, ahol él. :) 
(Ha valaki véletlen lemaradt róla vagy már elfelejtette: tavaly-5 év után- összeszedtem a  bátorságomat én is és meglátogattam, majd hosszasan élménybeszámoltam nektek.Csak erős idegzetűeknek ajánlom! :) ) 
Szóval fölkerült a karkötő és még aznap este azt vettem észre, hogy jónéhány rendelést adtatok le rá. Ennek mindig nagyon-nagyon örülök, most azonban kicsit megijedtem, mert azt elfelejtettem odaírni a képhez, hogy nagyjából az utolsó mindenféle kék golyókat és hegyikristályokat pakoltam bele. De aki már rendelt tőlem, tudja, hogy minden követ megmozgatok és ha tudom, teljesítem a kívánságokat, még ha ez néha hosszabb időt is vesz igénybe. Jelen esetben ez nem volt azért tízezernyi mese örökkévalósága (no, ki olvasta?), alig telt 2-3 hétbe. 
Tegnap pedig elkészültem mindennel. Természetesen nem ugyanolyanok, mint amit Orsi kapott és nem is egyformák, azt is tudjátok, hogy nem nagyon szeretek sorozatgyártani, ahhoz jó indok kell! :) 
Akad itt karkötő fülbevalóval, 
karkötő fülbevaló nélkül

és teljes szett is! 

Ugye, hogy megérte várni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése