2016. július 6., szerda

Nyugi!

Ugye téged is bosszant, ha valaki folyamatosan nyugtatni próbál? Mikor robbanás előtt csak azt hallod, hogy "Nyugi már!" Nálam ilyenkor szinte garantált a kontrollvesztés, semmi nem idegesít fel annyira, mint a "Nyugi!" 
Van viszont néhány dolog, ami megnyugtat. 
1.   A reggeli meditáció.
2.   A rózsakvarc marokkövem.
3. A jógalégzés. (Mindjárt visszajövök a meditálós világbéke-vonalról, de ha egyszer így van...)
4. Egy jó kávé/csoki/fagyi/tea/süti. (Beszéljünk az érzelmi evésről?)
5.   A barátaim. (Miért nem ezzel kezdtem???)
6.   Kowalsky.
7.   A futás (kivéve, amikor fölidegesít...)
8.   A levendula illata. 
9.   Egy villámgyors nagytakarítás fejben. 
10. Alvás (Hacsak nem vagyok annyira ideges, hogy ne menjen. Mostanában nem vagyok.:) )

És néhány szín. Mondjuk a rózsaszín, amit ruhában továbbra sem tudok elképzelni magamon (ha mégis, a nevem legyen innentől Babe...), de egy-egy ékszer bármikor belefér, a rózsaszín bármely árnyalatában. 
Mit is jelent a rózsaszín?
Az intuíció, a nyugalom, a kreativitás, az együttérzés színe. Jelképezi a lágyságot, a tisztaságot, a nőiességet. Nem mellesleg a Pantone szerint 2016 egyik vezető színe, tehát mindenképpen jó választás! Csakúgy, mint a Meskán is elérhető rózsakvarc karkötőm. Sima és matt rózsakvarc gyöngyök gumis damilon, Buddhával. Amikor a Facebookon annyira népszerűvé vált  kék karkötőt készítettem, akkor jöttem rá, hoyg már megint milyen régen használtam a színeket csak önmagukért, anélkül, hogy a kövek hatásával foglalkoztam volna. Épp ideje egy kicsit ezekkel is újra eljátszanom. Most épp a rózsaszín került a kezembe, de teli van a fejem színekkel, hamarosan mutatok még néhányat! Addig pedig... Nyugi! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése