2015. december 3., csütörtök

Ajánló - Mom With Five

Hétvégére terveztem ezt a bejegyzést, de mivel ma délután egy kis nem tervezett pihenőre kényszerülök, úgy gondolom, nem is kell jobb alkalom. Amúgy semmi baj, csak annyira elöntött a takony, hogy mindenkinek jobb, ha ágyban, párnák közt, teával és laptoppal töltöm a nap hátralévő részét. 
Nem nagyon szoktam blogokat ajánlani. Illetve átfogalmazom. Eddig nem nagyon ajánlottam blogokat, pedig van néhány olyan a tarsolyomban, amit imádok olvasni és amit szívesen megosztanék veletek is. Noch dazu amúgy is tervezek néhány olyan dolgot, amit eddig nem nagyon szoktam, legyen mondjuk ez az első.
Barbarával és a Mom With Five bloggal kezdem a sort, pont nem egy olyan bloggal, amit hosszú ideje olvasok. Néhány hete egy kedves barátnőm szólt, hogy a karácsonyi időszakban Barbara kézműveseket ajánlana a blogján, jelentkezőket keres. Megragadtam az alkalmat, így én is bekerülhettem az oldalsávban látható kézművesajánlóba. Köszönöm.:)
Már a blog címe is elég beszédes. Már az is csodálattal tölt el, ha azt látom a környezetemben, hogy valaki 3-4 gyerekkel képes viszonylag ép ésszel menedzselni az életét, na de öttel? És úgy tűnik, igen, Barbarának ez sikerül. Olvashatunk nála természetesen arról is, hogy milyen az élet öt gyerekkel, de ha valakinek ne adj'isten kevesebb van, esetleg egy sincs (magasban a kezem), akkor is találunk hasznos és érdekes írásokat. Én most épp azon gondolkodom, hogy a serpenyős-bögrés pizzának vagy a citromos-márványos kuglófnak álljak-e neki... Persze ma délután valószínűleg egyikre sem kerül sor, jó, ha a következő adag teáig elvonszolom magam. Viszont nagyon jó programnak ígérkezik Barbara blogjának a lapozgatása. Kezdem mondjuk az utazásokkal, nagyon remélem, hogy a jövőben hasznosítani tudom majd például azt a tudást, amit a norvég fjordok fotózásáról szerzek. Tényleg, meséltem már, hogy mióta skandináv krimi-függő lettem, úgy érzem, muszáj lesz egy kis időt Norvégiában töltenem?

A kép a Mom With Five oldalról származik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése