2015. december 28., hétfő

Az első

Mármint az első fele. Az évnek. Így december vége felé mindenki ellenállhatatlan vágyat érez, hogy visszatekintsen és összegezzen, én is így vagyok ezzel. Azt gondoltam, a karácsony környéke és az év végi szabadság ideális lesz erre, két hétre leteszem a fogókat is, szépen átgondolom és megtervezem a jövő évet.

Még nincs semmi veszve, egy teljes hetem van még erre a projektre, és lassan képes leszek kitörni a kaja-alvás-kaja ördögi köréből. A mérlegemet egyelőre jól eldugtam (persze előtte elkövettem azt a hibát, hogy ráálltam-azóta azt mantrázom, hogy elromlott vagy lemerült, és fölírtam az elemet a bevásárlólistámra...), a figyelmemet pedig igyekszem mással lekötni, néha órákra le tudok jönni a cuccról. Ezek az órák pedig kiválóan alkalmasak tervezésre, visszanézésre.  

És ha visszanézek, akkor rá kell jönnöm, hogy nagyon éles határvonal húzódik az ékszerek szempontjából 2015 első és második fele között, azzal a kis eltolódással, hogy a második fele nálam augusztusban kezdődött. Ha visszalapoztok kicsit, azt hiszem, ez a blogban is nagyon jól nyomon követhető. Nehezebb dolgom volt, mikor az év első felét próbáltam egy montázsban összefoglalni, hiszen augusztustól jóval többet tettem bele az ékszer-buliba. Több időt, energiát, lelkesedést, tudatosságot- és ez nem jelenti azt, hogy előtte ezek hiányoztak. Legföljebb az idő, de nem is gondoltam, hogy ez milyen egyszerűen áthidalható kérdés. 
Fogadjátok szeretettel az első félév ékszereiből készült teljesen szubjektív válogatást! 


A képeket innen és innen kölcsönöztem, kivéve persze az ékszerest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése