2015. december 30., szerda

A második

Augusztus előtt ebben az évben három blogbejegyzés született, augusztustól a mai napig 40. Ez a negyvenegyedik. Számítsuk mondjuk innen A Nagy Fordulatot, és nem is nyúlunk mellé vele kicsit sem. Kellett ez az utazás, az egész augusztus,a rengeteg élmény, inspiráció, az új nézőpontok, néhány döntés, amiket átgondolni remek alkalom lesz a holnapi nap... Szóval sok szempontból az év második fele sokkal jobban sikerült, mint az első, és sokkal könnyebb volt elkészíteni a második válogatást is. Vagy nehezebb, hiszen sokkal nagyobb termésből kellett szemezgetnem. A nehéz szívvel kiválogatott kedvenceim júliustól decemberig: 
Az ékszerekkel kapcsolatban a legfontosabb döntés az volt, hogy szeptemberben választás elé állítottam magam. Vagy marad szinte minden a régiben és munka után minden nap tanítok, ha pedig marad időm, kedvem, erőm, bármim, akkor csinálok néhány fukszot, néha írok ide valamit, néha feldobok valamit Meskára, VAGY (mivel lemondani nem tudok róla, ezért tanultam, erre készültem évekig) a minimálisra (egy...) csökkentem a  tanítványaim számát és szívvel-lélekkel belevetem magam az ékszerekbe. A szív és a lélek eddig sem hiányzott, de sokszor az idő nem állt rendelkezésre, arra pedig szükség van, nem is sejtettem mennyire, amíg minden lehetségest rá nem szántam. Az elmúlt fél év messze engem igazolt, minden egyes befektetett perc százszorosan térül meg, amikor kapok egy-egy levelet, képet, beszámolót valami olyan eseményről, ahol az én köveimet viseltétek (emlékeztek  például erre az esküvőre?), mikor tőlem kértek ajándékot a családotoknak vagy a barátaitoknak... Köszönöm még egyszer.
Kicsit átalakítottam így év végén a blogot is, hogy könnyebben eligazodhassatok, a fönti menüsor és a keresőmező megkönnyíti a tájékozódást, a fejlécben most az egyik nagy szerelem menyasszonyi szettemet láthatjátok. Frissült a betűtípus, a színek, az elosztás. Nagyon sokat dolgoztam vele és nagyon remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket. Kicsit faramuci módon azt is remélem, hogy sokan észre sem veszik a  változásokat, mert az azt jelentené, hogy valamiféle egységesség és harmónia eddig is megvolt és meg is maradt. (Zárójelben: nagyon tanulságos volt átnézni majdnem 5 év minden egyes bejegyzését. Nagyon sok ékszert újragondolnék és nagyon sokat büszkén vállalnék a mai napig. Ha most kezdeném, az elejétől kicsit máshogy csinálnám a blogot is, de most azt hiszem, elkaptam a fonalat.)  Igyekszem maradni az augusztus óta felvett iránynál és továbbra is az augusztus óta érzett tudatossággal dolgozni az ékszerekkel és a bloggal is. 
Nagyon szépen köszönöm, hogy velem voltatok 2015-ben és remélem, 2016-ban is sok közös pillanatunk lesz!

A jó kis iránytűs képet itt találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése