2015. december 5., szombat

Az év színe: a rózsakvarc

Mármint a következő évé, 2016-ban minden az egyik kedvenc kövem színében fog pompázni. Legalábbis a Pantone szerint, márpedig ha ők azt mondják, akkor így lesz. Ahogy idén rengeteg bordó ruha és sminkcucc jön velünk szembe, vagy ahogy néhány éve a mandarin, a smaragd vagy épp az orchidea lepett el mindent. Ráadásul a rózsakvarc nem egyedül,hanem a derűs kékkel kézen fogva hódíthatja meg a divatrajongókat, jelentsen bármit is a derűs kék... Jó, persze, már megnéztem, és olyan igazi bugyikék. Az indoklás is érdekes. "A színpár egyfajta egyensúlyt alkot így együtt, megnyugtató rájuk nézni. A páros emellett azt jelzi, hogy a nemek egyenlők és még komolyabb összemosódásuk várható a divatban"  – áll a Pantone.com-on.  Az utolsó, ami erről eszembe jutna, az a nemek közti egyenlőség. 
A mandarinnal és a smaragddal gondolatban kacérkodtam és nagyon is el tudtam volna képzelni magamon legalább kiegészítőként, a Marsala (2015 színe) leginkább a borospohárban vonz, legföljebb körömlakkban jöhet. A rózsakvarc... tényleg az egyik kedvenc kövem, szinte minden hónapban készül rózsakvarcos ékszer, de ha elképzelem magam talpig rózsaszínben,  ő jut eszembe: 
Kicsit jobban szeretem, ha úgy jön be a kolléganőm, hogy látott egy Queen Latifah-filmet és én jutottam eszébe, Babe-bel  annyira nem szeretnék azonosulni. Szóval szinte biztos, hogy az idei (bocs, a következő) év divatszínei már megint nem jelennek meg a ruhatáramban, de legalább ugyanennyire biztos az is, hogy a rózsakvarc továbbra is nagy kedvenc marad. Kőben. Ékszerben. 
És akkor most jöjjön egy okos lányos megoldás. Mutatok is valamit meg nem is. Karácsony előtt mindig kicsit bajban vagyok, mert rengeteg mindent készítek, de alig van olyan, amit meg is mutathatok, mert senki nem szeretné, ha a megajándékozott a Facebookon vagy itt fölfedezné a majdani ajándékát. Így van ez most is, mégsem bírom ki, hogy legalább egy kicsit ne dicsekedjek. Persze a lényeg nem látszik.:) És micsoda véletlen, hát nem az év divatszíne került elő? 

A nem ékszeres képek forrása a Pinterest. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése