2011. szeptember 18., vasárnap

Péntek esti kis finomság

Alapvetően nem vagyok késős, sőt! Köszönhető mindez ősz atyámnak, aki kb. 16 évesen úgy belém verte a csúfot, mikor egyszer késtem olyan 10 percet és neki várnia kellett, hogy azóta inkább nem késem. És megjegyeztem, hogy a tökéletes módszer a leszoktatásra a 15 kilométeres út egy szó nélkül való megtétele, néha egy oldalpillantással és alig észrevehető fejrázással megspékelve.:) Szóval a lényeg, hogy nem vagyok késős, péntek este mégis sikerült több,  mint egy órát késnünk a megbeszélt időponthoz képest, ami elég kínos volt, mert ugye vacsira vártak minket. De ha jön az ihlet, akkor jön...:)
A másik alapvetés, hogy nem szeretem még mindig a rózsakvarcot, legalábbis nem a szívem csücske. Bár olyan jó ötleteket kapok, hogy kezdem megkedvelni, Zsuzska szettje például az egyik kedvencem lett, aventurinnal gyönyörű ez az amúgy nekem kicsit jellegtelen kő.
Ez persze nem Zsuzska szettje, hanem az, ami utána készült, mert annyira megtetszettek a színek.:) A szettet megnézhetitek itt.
A szett alapján kaptam egy rendelést egy nyakláncra, de zöld nélkül. Elképzelésem sem volt, mi lesz, ha nem dobhatom fel valamivel, de kimondottan finom, semleges kis láncot kértek. Úgyhogy összekaptam magam és péntek este megszületett a lánc rózsakvarcból, holdkőből és tenyésztett gyöngyből. És késtünk miatta több, mint egy órát...:)
 
 

2 megjegyzés: