2011. szeptember 22., csütörtök

A bőség zavara

Úúúúristen, milyen csomagom jött!!! Persze Györgyikétől, nem győzöm elégszer ajánlani, a cuccait itt megnézhetitek. Tudom, hogy van, akit már megfertőztem! :)
Nézzük csak: borostyán, achát, többféle, howlit, citrin (azt nem adom, az az enyém!:)), jégkristály...hmmmm...azt sem tudom, melyikhez nyúljak először. Vagyis de, még ma készülni fog nekem egy nyaklánc. Kivételesen saját magamnak..) Mert Györgyike azt mondta, hogy a hegyikristály-citrin-aventurin kombó pont jó lesz az allergiámra. Úgyhogy megcsinálom és le sem veszem többet.
A sárkány achát annyira izgat, hogy szerintem az lesz a következő, de lehet, hogy a howlit nyaklánc beelőzi végül. Lesz dolgom a hétvégén!
Tegnap este még készült két szett, egy hegyikristály és egy howlit-ametiszt. Mindkettő medál és fülbevaló és mindkettő gazdára vár!

 

3 megjegyzés:

  1. Áhhhh, naná, hogy fertőz ez a sok csoda :) asszem, most már borostyánt is szeretnék :) kár, hogy még az előző cuccos is a szabadidőmre vár...

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Órákig gyönyörködtem bennük, mire hozzányúltam a citrinhez..)

    VálaszTörlés