2011. szeptember 21., szerda

Fülbevalók

Végre hét közben is ide tudok érni! Ami persze azzal jár, hogy valami kimarad, ami nagyon "kellene", de nem érdekel igazán. Ma ékszerezni akartam, de nagyon, reggel óta ez járt a fejemben. : ) Fülbevalók, medál, könyvjelző, befejezett karkötő... elég ügyes voltam!

Persze jellemző.. a konyhában fotózok általában, mert ott valahogy jobbak a fények, és nem mellesleg nincs a gyöngyös asztalomon 10 szabad négyzetcentiméter. Viszont a konyhában tartom a magánórákat is, úgyhogy bal kéznél egymillió könyv van fölhalmozva. Leginkább tankönyv, leginkább német. És olyan végtelenül lusta tudok lenni, nehogy már föl kelljen kelnem valami szépirodalomért, mikor már bevackoltam, fény oké, ékszer oké... Úgyhogy ezért van német a könyvjelző alatt.:)
Pedig kivételesen nagyon jó voltam és magánóra alatt hozzá se, nyúltam a kövekhez, esküszöm! Csak agyban raktam össze néhány dolgot. Sokkal többet ezeknél, csak az agyam kicsit gyorsabban jár, mint a kezem képes.




A gyöngyspiráltól nem szabadulok, annyira jó találmány, hogy nagyon! Csináltam egy ezüstöt is pirossal, de ez a rezes most sokkal jobban tetszik. Legalábbis nekem.

Persze Évi medálja is elkészült, nem olyan, mint volt, de azért nem rossz, sőt! :) De ha elhagyja ezt is, kegyetlen lesz a bosszú! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése