2011. szeptember 28., szerda

Kis karácsony

Fura ez a hét egy kicsit. Keddenként szabad szokott lenni a délutánom, aznap nincs magántanítvány, nincs semmi, csak gyors regenerálódás a hétfő után, kis tevés-vevés, rákészülés a hét maradékára, főleg a nagyon húzós szerdára. Kivéve, ha értekezlet van. És most az volt, ergo szabad kedd délután skip, valamikor este értem haza, agyhalottan néztem egy kis tévét, elnetezgettem, kidőltem, és már szerda is volt, amit annyira nem szeretek.A szerdánál kicsit jobb még a hétfő is. DE! Mikor hazaértem, rájöttem, hogy végre minden együtt van,  hogy megcsináljak három könyvjelzőt, amik már karácsonyi ajándékok lesznek. Jó kis leírást kaptam az "áldozatokról", olyan nagyon jó volt így nekiülni! Mintha ismerősnek készülne, nagy szeretettel. Előkerült ónix, ametiszt, csiszolt és akril gyöngyök, jáspis, napkő, jáde, minden kincs, ami a dobozban lapult és illett a leírásokhoz. Remélem, tetszeni fognak!
 

 

2 megjegyzés: