2011. július 28., csütörtök

JÁTÉK!!!Hódítsuk meg a fészbúkot! :)

Nagy ötletem támadt, olyan világmegváltó fajta. Irigykedve nézegettem a szebbnél szebb ékszeres, kajás, táskás, mindenes oldalakat a fészen, és csak az járt a fejemben, hogy de jó nekik, hogy van ilyen oldaluk! Aztán jött a nagy megvilágosodás, igazi heuréka-élmény, és rájöttem, hogy ilyet én is tudok csinálni! A nyári szünet, úgy tűnik, kicsit lelassítja az agyműködésem. De azért működik.:)
 Elkészült az ékszerek saját FB-profilja, itt megnézheted , és rögtön játszanék is, hogy felpörögjenek az események. Nem tudom, mennyi időt illik adni, hogy bekerüljön egy-egy oldal a FB nagy körforgásába, de türelmetlen vagyok és lelkes, valamint van egy csomó ismerősöm. Noch dazu nekik is vannak ismerőseik, akikkel megoszthatják, hogy önálló életre keltek a kincseim. Vagyis JÁTÉK!!! Amint az oldal Facebook-követőivel elérjük a bűvös 50es számot (ne tegyük azért az elején túl magasra a mércét), valaki gazdagabb lesz egy csodaszép holdkő fülbevalóval. Ő az:

A holdkő áldásos hatásairól a tegnapi bejegyzésben olvashattok. 
Úgy gondoltam, szép sorban írom a neveket, aztán ha meglesz az ötven, fogom az uram kalapját, beledobom és kihúzok valakit, akinek remélem, szerzek ezzel egy jó napot! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése