2011. július 25., hétfő

A gyűrűk ura

Csalóka kicsit a cím, nem gyűrűket csináltam. De tegnap este, amíg az első rész ment a tévében, kipakoltam magam elé a köveket és vártam, mit hoz ki belőlem Aragorn és Galadriel és Frodó és Gandalf. A végeredmény két fülbevaló és egy karkötő lett. A fülbevalóknál nem tudtam szabadulni a  koralltól, annyira szeretem és annyira szép, hogy tegnap is egyértelmű volt, hogy főszerepet kap. Egy kis ónix és egy kis hematit is képbe került. Elég pepecs munkák ezek a lógós fülik, de megérik a vaksiskodást.

A karkötő jádéból és howlitból készült, howlit a csíkos és a dunakavicsos. Imádtam ezeket a köveket, de egyikből sem maradt annyi, hogy önmagában elég legyen valamire, fülbevalót pedig nem szerettem volna csinálni belőlük, Így összeraktam, ami a kis dobozomban volt és vidám kis karkötő született virágos kapoccsal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése