2016. november 8., kedd

"Gyerünk már, belső béke! Nem érek rá egész nap!"

Az úgy kezdődött, hogy ÁgiHanna szeretett volna egy hegyikristály karkötőt. Ezzel általában nincs gond (most sem), csak épp a készleteim úgy alakultak, hogy semmilyen hegyikristályból nem volt egy karkötőre való, viszont a sokból simán össze lehetett rakni egyet. Úgyhogy ez történt, jött a kocka, a roppantott, a kis bogyó, a nagyobb bogyó, és megszületett a végeredmény: 
Az ugye a képen is látszik, hogy van itt egy kakukktojás, hiszen egy szem ametiszt is került az ékszerbe. És nem, nem azért, mert pont oda hiányzott volna még egy kristály, hanem mert úgy éreztem, az ametiszt nagyszerűen kiegészíti ezt a karkötőt. 
Hiszen mire is jó a hegyikristály? Amellett, hogy fokozza az össze többi kő hatását, kiegyensúlyozottá is tesz. Növeli az ellenállóképességet, segít testi, lelki és szellemi kimerültség esetén. Segíti az önkifejezést, a relaxációt, a belső képek alkotását, az intuíciót. 
Ahogy említettem, tökéletesen kiegészíti (szerintem) az ametiszt, amely segít olyannak látni a dolgokat, amilyenek. Növeli a koncentrációs képességet, segíti az ellazulást és a meditáció elmélyítését. Ugye? Ha mindkettő ezt csinálja, akkor ez nagyon könnyű lesz!:) Igazi kincs ez a karkötő egy rendes agykontrollosnak, néha olyan nehéz megtalálni azt a 15 perc nyugalmat egy napban...("Gyerünk már, belső béke! Nem érek rá egész nap!") Elvileg enyhíti a torokfájást is, ennyi mellékhatás belefér! :) 
És ha már előkerült a hegyikristály, akkor nem álltam meg egy karkötőnél! 
Készült egy nyaklánc is, aminek a medálját néhány hónapja rendeltem. Azt gondoltam akkor, milyen szép szett lesz fülbevalóval, de tévedtem. Elég hülyén néz ki fülbevalónak sajnos, úgyhogy marad a nyaklánc.:) Annak viszont szerintem gyönyörű.
Ha pedig már az ezer éve rendelt dolgoknál tartottam, találtam egy baglyot is, amit szerintem tévedésből raktam egyszer a kosaramba. Biztosan nem ilyen csillogósat akartam.:) Viszont amennyire nem tetszene ez nyakláncon, annyira édes kulcstartó lett, szintén hegyikristály felhasználásával. Vagy táskadísz. Vagy bármi.  
Mit szóltok hozzá? 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése