2016. október 28., péntek

Újragondolva

Vettem egy övet. Ennek igazából nincs információértéke, néha veszek dolgokat, bár öveket elég ritkán. Ronda  dolgokat is elég ritkán, ronda öveket pedig szinte soha. Azt hiszem, ebben már az első percben sem az övet láttam, elképzelni sem tudom azt az embert, aki ezt az eredeti funkciójának megfelelően hordaná. De egyből fölvillant előttem számtalan lehetőség a szörny újjászületésére valami sokkal szebb alakban. Eredetileg így nézett ki: 
Remélem, senkinek nem tiportam bele a lelkébe és nem ismerte fel álmai övét. Inkább átfogalmazom az eddigieket és azt mondom: meglehetősen távol áll ez a pompás darab az ízlésemtől.
De ugye látjátok benne a zseniális alapanyagot? 
Első körben természetesen az aktuális nagy szerelmemmel, a Világoskék Pompival pakoltam össze, ami bár nem magamnak készült, időközben úgy alakult, hogy mégsem tudok megválni tőle, nagyon összenőttünk az utóbbi időben. Kicsit szétszedtem, összeraktam, átalakítottam és már hordom is, jó ideig ez lesz a kedvenc, úgy érzem. 
Ugye, mennyivel jobban néz ki? Azt hiszem, ezek az övnek ronda, de egyébként nagyon látványos szemek végre szép sorban megtalálják a valódi küldetésüket és lesz belőlük előbb vagy utóbb karkötő, fülbevaló és néhány nyakláncra is futja még! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése