2016. október 14., péntek

Mindenféle fülbevalók

Egész mást kerestem természetesen, mikor megint a kezembe akadtak a fülbevalóalapok. Nem is emlékeztem, hogy ebből a szívesből még van, nagyon megörültem neki. Főleg úgy, hogy kis bogyókat is találtam, amikkel annyira szeretem csinálni. Első körben elkészült a jól bevált fehér, majd előkerültek a barna jáspisok, hogy valami kis őszt is csempésszünk a dologba. És persze mikor odakészítettem minden hű, de nagyon őszi kelléket  a barna fülihez, akkor lemerült az összes elem a fényképezőgépemben. Lassan feltöltődnek, de most meg már nincs fény, úgyhogy marad ez a nem éppen őszies fotó. A fehér már fent van Meskán, a másikról még azért kellene kép.

Találtam még az egyik kedvenc alapomból is, fogalmam sincs, hol rejtőztek ezek eddig. Ebben az esetben nem is volt kérdés, hogy piros kövek kerülnek rá. Ezúttal nem korall, hanem festett jáde, szerintem ezzel is jól néz ki. Bármelyik kő is legyen, a vörös az erő, a tűz és a hatalom jelképe, és persze ha csajos színt kell mondanom, ez az első.:)  Persze ehhez is van Meska-link.:)
Értek a szóból és vettem az üzenetet, hogy szívesen látnátok kisebb fülbevalókat is, úgyhogy elkészült egy faragott jáde is, ami sokkal kisebb, mint a fentiek. Épp csak egy 12 mm-es gyöngy, két gyöngykupak és egy picurka ónix. Nagyon szeretem ezt a követ, elég látványos önmagában is. 
 
Nyilván akkor áll csálén az a kupak, amikor fotózom.:)
És persze a klasszikus vörös-fekete párosítás is összejött megint, volt még kettő ebből a csodaszép virágos hengerből, nem is volt kérdés, milyen színekkel csinálom meg. A boltban már ezt is megtaláljátok.
 

Huh, hirtelen azt hiszem, ennyi. Dicséretes, hogy eddig bírta a fényképezőgép, így legakább fel is tudtam ma tenni őket! :) Csak ezzel a fényhiánnyal ne küzdenék mostmár március-áprilisig...Lesznek jobb képek is, megígérem!
Nem írtam róla most külön, de anélkül is tudjátok, hogy közeledik a karácsony! Ha valaki Panka ékszerre vágyik, ne tartsa magában, várom szeretettel! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése