2016. február 29., hétfő

Bordó, fekete, Hold

Most, hogy végre olyan szépen ráálltam a vasárnap esti blogírásra, fura hétfő éjszaka nekiülni. Azért megnéztem, nem írta-e meg valaki helyettem, de nem találtam semmit. :) Kicsit rövidek mostanában a hétvégéim, de nagyon élvezem a hosszú, tanulós szombatokat, majd mesélek. Nem ékszer, egész más, nagyon érdekes! 
Amiről ma írni szeretnék, azt már láttátok Facebookon, most egy kicsit bővebb lére ereszteném. A rendelés, amit kaptam, úgy szólt, hogy bordó és fekete rövid nyaklánc legyen, holdas medállal. Az ónixban biztos voltam, gránáttal pedig nagyon szeretek dolgozni és nagyon régen volt utoljára gránátos ékszer, épp eljött az ideje. Még akkor is, ha az ónix és a gránát tőlem legalábbis nem túl gyakori párosítás. És még akkor is, ha a gránát első ránézésre talán nem az a klasszikus bordó, de ha fényben nézzük, akkor egészen gyönyörű, mély lilás-vöröses-pirosas színe van.
Nézzük előbb a gránát hatásait. Növeli az ellenálló erőt, fokozza a kitartást, segít a nagyobb aktivitásban. Bátorságot és bizalmat öntenek belénk a nehéz helyzetekben. Hmm... én ebben tényleg hiszek. Ahogy már említettem, nem véletlen hordom azokat a karkötőket, amiket, és amikor nem szín alapkán választok vagy csinálok magamnak ékszert, akkor bizony átbogarászom a hatásokat. A gránát is elég meggyőző, ráadásul nagyon jó érzés kézbe venni is. Nem, nem egyforma érrzés megérinteni a köveket, de ezt úgyis tudjátok.:) 
A ónix továbbra is javítja a koncentrációt és az analitikus gondolkodást.  Erősíti az öntudatot és a természetes egót.Véd a negatív energiáktól és befolyásoktól, megszűnteti a negatív érzelmeket, bánat és melankólia esetén is hatásos. Kinek ne lenne jobb kedve, ha egy elegáns ónix ékszer van rajta? 

Akárhogy is nézem, ez egy jó páros. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése