2016. március 9., szerda

Azt mondd meg, Antoine....

"-Azt mondd meg, Antoine,mi az hogy változás?

- Várjál csak, Desiré,egyfajta tyúktojás."



Cseh Tamás persze. Napok óta ez jár a fejemben, nyilván nem véletlenül. Mesélek majd idővel, remélem, minél hamarabb és minél többet. Van minden, nagy tervek, kisebb tervek, tanulás, tanítás, határidőnaplóból élés, hogy nehogy elfelejtsek valamit, és nagyon de nagyon jó megérzések. Szerintem ez a változás nagyon jó lesz, tényleg alig várom, hogy beszámolhassak róla. 

És éreztem, láttam, hogy megint kicsit elhanyagoltam a blogot, hétvégére be is írtam a naptáramba. De aztán ma azt mondta az anyukám, hogy "Nem csináltál mostanában új ékszereket!" (Amúgy de, csak nem írtam...:)) Vagyis anyukám olvassa a blogomat, akkor pedig muszáj írni, hogy ha fölébred éjjel, találjon valami szépet a neten! :)  ♥
Kezdjük a fülbevalókkal!







 
A korall fülbevaló egy régebbi alapján készült, és bár évek távlatából nem tudom azt ígérni, hogy ugyanolyan lesz, az alapja is más, a kövek is kicsit, de épp olyan látványos, mint az a régi volt.:) 
A kék-zöld... az egy Odaát rész alatt született, játszottam kicsit a színekkel, kövekkel, semmi konkrét elképzelésem nem volt. És a végeredmény: az utóbbi idők legkedveltebb ékszere és képe. Tudtam, hogy a Winchester fiúk elég inspitálóan hatnak.:) 






Ezt a gránát-jáde-rózsakvarc triót még nem mutattam sehol, egyelőre nevet keresek neki. 
És akkor jöhetnek a karkötők? Az úgy kezdődött, hogy Renáta szeretett volna szép keresztest, úgyhogy elkezdtem keresztet keresgélni. Amit találtam, az pedig nem volt egyesével... Úgyhogy most jöhetnek a kívánságok, a keresztkészlet kifogyhatatlan, a variációk száma végtelen.:) 
Amiket most mutatok: egy fogyást, méregtelenítést is támogató howlit-prehnit-korall és egy nem hatás, hanem szín alapján összerakott rodonit-ametiszt kombó.


 








Most nekiállok órára készülni, a bejegyzés felütésével már meg is adtam ehhez magamnak az alaphangot. Ha van kedvetek, hallgassátok velem! 



Update: Ez most vicces volt. Kiraktam a Facebookra ezt a bejegyzést egy olyan szett képével, amiről pedig nem írtam egy szót sem...Szóval akkor jöjjön ide az a sárga-zöld jáde szett is, ami a korall fülbevalóval kézen fogva röpült a hét elején az új gazdájához. Szintén egy korábbi szettem alapján készült, és bár nyomokban felfedezhető a hasonlóság, egészen más lett! Előbb a régi, aztán az új: 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése