2016. február 16., kedd

Felemás


"Milyen felemás érzések közt élünk,
milyen sokféle vonzások között"

Legalábbis Pilinszky szerint, és hát ki vagyok én, hogy kétségbe vonjam? És miért ne jelenhetnének meg ezek a felemás érzések karkötőkön, fülbevalókon, nyakláncokon is? Most épp a karkötők voltak soron. Volt egy szabad estém, mindent fölfűztem, ami a kezem ügyébe került. Akad köztük, amit ...hmmm.. újra kell gondolnom és olyan is, amit szívesen megmutatok. 
Kiemelni csak a fekete-fehéret szeretném, mert nagyon jól esett amikor az egyik kedves kolléganőm elcsicseregte, hogy az aktuális szülinapos-névnapos tőlem szeretne ajándékot a szülinévnapjára, egy fekete-fehér karkötőt. Ónix és kagylóhéj lett a választott két gyöngy, a végeredménnyel én is elégedett voltam, és úgy tűnt, az ünnepeltnek is sikerült vele örömet szerezni. :) Mivel ez a karkötő eleve valakinek készült így ezt nem, de a többit máris megtaláljátok a Meska boltomban. 
A holdkő és akvamarin splitterekből készültet csakúgy, mint a howlit-lávakő fekete-kéket,   vagy a tavaszt idéző jáde-opál ékszert.  Meskán olvashattok a kövek hatásairól is részletesebben. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése