2016. február 14., vasárnap

Boros-vizes

Kicsit vonzódom a  közmondásokhoz, szólásokhoz. Van, amit nagyon szeretek, van, amit kevésbé. Legkevésbé azt, aminek nyilvánvaló a jelentése és mégis újra és újra belefutok: "A rest kétszer fárad!" Megvannak azok a mondatok, hogy "Le tudom venni anélkül, hogy az előtte levő poharat is levenném...", meg "Föl tudom vinni egy körben!", meg "Pont befér még ide, csak kicsit arrébb kell tolni a másikat!", és még jó néhány hasonló? Na ezek miatt nem szeretem ezt. 
És van egy másik, ahol viszont azt nem kedvelem, akire vonatkozik: "Bort iszik és vizet prédikál." Hány ilyet ismerek... Akkor jutott ma eszembe, mikor fényképezgettem a héten készült ékszereket és annyira tetszettek a képek, hogy sajnálni kezdtem, hogy csak ennyit vittem haza, lefotóztam mindet, elfogytak. Úgyhogy gondoltam, csinálok párat a sajátjaimról is. Igen, azokról, amiket MINDEN NAP hordok. Remélem, általában sem, de az ékszerekkel kapcsolatban egész biztos, hogy nem prédikálok vizet. Vagy nem iszom bort. Vagy mindegy, csak ugyanaz legyen. 
Néha kérdezitek, hogy nem baj-e, ha két karkötőt használtok egyszerre. Ne adj'isten hármat. Háááát... Nekem még sosem volt belőle problémám, pedig ez a napi adag: 
A legalsó karneol-füstkvarcot nemrég mutattam, illetve nem pont ezt, hanem egy majdnem ugyanilyet. Akkora szerelem lett, hogy muszáj volt magamnak is megcsinálnom, nem mellesleg pedig a hatásaira nagy szükségem van. Itt elolvashatjátok újra, mire is jó. A citrint valódi pénzmágnesként emlegetik, abból baj nem lehet, ha hord néhányat az ember. :) A korall.rodonit-gránát igazi csajos karkötő, a csakrásat pedig nem kell bemutatnom. Ó, most látom, hogy az egyetlen nem saját gyártmány, a szépséges Pandorám lemaradt, de ennek csak egyetlen oka van. Soha nem veszem le és a fényképek készítésekor is a kezemen volt. Na de csak karkötőket nem hord az ember, legalábbis én nem, fülbevaló nélkül nem mozdulok. Két kis bogyó eleve van a bal fülemben, de egy párnak még pont van hely. És ha már fülbevaló, akkor általában nyaklánc is, tegnap épp egy hosszú: 

És persze óra, mert az kell. Hordja még valaki a jobb kezén? Én azóta, mióta a bal csuklómon tetoválás van. Ja, és gyűrűk. A teljes tegnapi készlet: 
Szóval ha valaki tőlem várja a választ: nem, nem sok két karkötő egyszerre. Három sem.:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése