2016. január 3., vasárnap

Vigyázz, kész....

...éééés indul a munka! Mármint a "rendes". Mindenhol azt olvasom, hogy na, véget ért az év legjobb két hete (és mondjuk tényleg...) és na, kezdődik újra a gusztustalan hétfő (és mondjuk még ténylegebb...), de eldöntöttem, hogy én ezen most nem stresszelek és nem hergelem magam, hanem kihozom a mai napból, amit csak lehet. Ehhez hozzájárult az is, hogy fölébredtem hétkor, ami annyira nem normális a szabadság utolsó napján, de így legalább sokkal több dologra jutott idő és úgy érzem, fel is készültem. Vasaltam, sétáltam, főztem, terveztem, körmöt festettem ééés... megcsináltam ezt: 
Ezzel a pirit szettel is tavalyról tartoztam még, újra köszönöm mindenkinek a türelmet, remélem, megérte a kis várakozás. A piritről már többször írtam, itt megtaláljátok a korábbiakat, jó kis csodakő, nagyon szeretem. A minta (és a kérés alapja) természetesen megint a saját szettem volt, csak most karkötő helyett nyaklánccal társul a fülbevaló. 
 

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én nem tudom megunni. 
És jaj, elmaradt az új év méltó köszöntése! Akkor jöjjön...Babits! 


Új esztendő beköszön. 
Régi könyvben új lap
új topán a küszöbön
ég küszöbén új nap. 
Ej haj dús az év
minden jót ígér, 
minden napja cél és
minden éje kéj.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése