2015. november 11., szerda

Jégvarázs


Kevés dologtól tudnék kifutni a világból, ezek nagyjából a következők (azért nem törekszem a teljességre, csak a legfontosabbak): 
1. Békák
2. Ostobaság
3. Békák
4. Éneklős rajzfilmek (kivéve persze, ha Phil Collins énekel bennük)
Egyszer megpróbáltam megnézni a Szilaj,a Vadvölgy paripáját, de annyira szürreális volt, hogy énekelnek a lovak, hogy egyszerűen nem bírtam. Mert nem akarták abbahagyni. A leghülyébb helyzetekben énekelnek ezekben a  rajzfilmekben naaagyon magvas mondanivalójú, borzasztó modoros szövegű dalokat, ember legyen a talpán, aki kibírja. Mutatok egy példát: 

 " A szívem hózáporként fúj majd mindent át." Mi van?? Ez komoly? Kb. mint a "Falevél a dombtetőn"... na mindegy. A Jégvarázs még az elviselhető éneklős rajzfilmek közé tartozik, mert a hóember helyes benne, meg ugye ebben vannak azok a cuki kőtrollok vagy mik is? Rákerestem. Ebben. De azok is énekelnek, úgyhogy annyira már nem is cukik. Miért a Jégvarázs? Az ásványbörzén hétvégén vettem néhány kék achátot (a fele használhatatlanul van kifúrva :( ), tettem hozzá egy kis hegyikristályt, és mióta kész, nem tudom kiverni a fejemből a Jégvarázs Elsáját. Vajon miért? 

Eredetileg nyakláncot szerettem volna az achátból, ahogy megláttam a követ, megjelent a lelki szemeim előtt egy gyönyörűség hegyikristállyal, de van az a furat, amin semmilyen pálca nem tud áthatolni. Mondjuk mert a két végén indul és sehol nem ér össze. De nem baj, egyszer majd azokból is lesz valami, talán ez az égi jel, hogy meg kellene tanulnom valamilyen befoglalós technikát! Valakinek van ötlete ezekkel? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése