2015. szeptember 12., szombat

A Nap

Régen voltak már könyvjelzők, tegnap este készült néhány. Szép sorban hozom majd őket. Általában az történik, hogy kipakolom magam elé a rengeteg alapot, a még annál is több fityegőt, aztán egyszer csak összeáll, hogy mit szeretnék. Így volt ez tegnap is, csak egy dologban voltam biztos: hogy napos könyvjelzőt mindenképp szeretnék csinálni. Oroszlán vagyok, biztos onnan a vonzódás. És talán onnan, hogy tegnap este már második napja nem láttam máshogy, muszáj volt magamnak elővarázsolnom. Így lett egy kis karneollal és jádéval napsugaras könyvjelzőm. Illetve remélem, nem nekem lett, hanem valaki másnak és én csak vigyázok rá addig, amíg egymásra találtok! :) 
Jöhet egy kis kitekintés? Ismeritek a Tarot lapjait? Egyelőre én is csak ismerkedem velük, de ámulva tudom csodálni, milyen gyönyörűek. Az álmok és a tettek lapjai közé két lap tartozik: a Nap és a Hold lapja. Ezerféle változatban létezik a kártya, egyik ábrázolás szebb, mint a másik. Kivéve, amik rondák és ijesztőek...Ezek nem azok! :) 
 A Nap kártyája a nagy életöröm, a vitalitás, a melegség és a bizakodás megtestesítője. A tudat megvilágosító erejét is jelenti, amellyel tiszta képet kapunk és legyőzhetjük gondjainkat, az irritáló tényezőket és kísérteties félelmeinket. Fiatalos frissességgel és az újjászületés érzésével ajándékoz meg. Az élet napos oldalát jelképezi. Mélyebb értelmezési szinten arra szólít, hogy győzzük le magunkban a sötétséget, bontakoztassuk ki napfényes természetünket, megváltva és a fényre segítve sötét bátyánkat vagy nővérünket. A Nap kártyája képességeink fejlesztéséről szól, az összes kiaknázatlan és nem használt adottságról és különleges tehetségről, amelyek segítségével megvalósíthatjuk álmainkat, Megvilágíthatja jelenlegi életünk minden útvesztőjét és repedését, ami pozitív dolog, hiszen felismerve ezeket képesek lehetünk javítani rajtuk.
Szóval csupa pozitív analógia, nyilván nem véletlen, hogy most, mikor megszületett bennem egy-két remélhetőleg jó és előre vivő döntés, éppen a Nap került a figyelmem középpontjába. 
Mutatok még néhány Nap-kártyát, ne csak én gyönyörködhessek bennük.

 

 



A képek forrása: pinterest.com
Segítség a tarot-hoz:  
http://www.tarrdaniel.com/
Cassandra Eason: A tarot alapjai




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése