2012. október 28., vasárnap

Újra PS

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én nagyon szeretem a Pure Solution karkötőimet. Nekem is van, amit állandóan hordok és előfordul, hogy mondjuk fáj a fejem és beugrik: hoppá, hát nekem erre van karkötőm!
Azt is szeretem, többször írtam már, mikor ti kerestek meg egy-egy kéréssel. Hétről hétre új kihívásokkal szembesülök így. Így történt ez most is, mikor egy újabb kedves barátnőm fordult hozzám, olyan kéréssel, ami nekem magamtól nem jutott eszembe. Persze, tudom, hogy létezik ilyen is, de mivel magamból indulok ki, meg sem fordult a fejemben, hogy ahhoz válogassak köveket, hogy valaki fölszedhessen pár kilót. Bezzeg a  fogyós-méregtelenítős már hónapokkal ezelőtt elkészült! :) Tehát adott volt a fő téma, kellett két karkötő, mindkét esetben valószínűleg más áll a hízni nem tudás hátterében. Két olyan karkötőt készítettem, amik a fő irányvonalat tekintve nagyon hasonlóak, mégis mindkettő külön egyéniség. 


A harmadik pedig...Sokszor csak akkor foglalkozunk valamivel, mikor már baj van. Pedig mennyivel egyszerűbb mondjuk vitaminokat szedni folyamatosan, mint oltani a tüzet, ha megfázunk. Miért ne kérhetne valaki boldogságos-szerelmes-kiegyensúlyozottságos karkötőt akkor, amikor ilyen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése