2012. október 26., péntek

Hétvégi játék

Szombat és munkanap? Vannak emlékeim, nagyon utáltam. Ha valami fölösleges, akkor az a szombati tanítási nap, nyűg mindenkinek. Hiába van egymás után két rövid hét, az, hogy SZOMBAT meg az, hogy MUNKA nagyon rosszul hangzik együtt. Akkor dobjuk fel egy kicsit! Legyen egy játék, úgyis régen volt. Semmi extra feladat, semmi extra kihívás. Csak egy kérdés: Melyik a kedvenc ásványod? A válaszodat megadhatod vagy itt a blogon, vagy a Facebook-poszt alatt. Mivel meg fogom osztani többször, kérlek, az eredeti poszt alá írd, csak azokat veszem figyelembe a sorsolásnál. És a nyeremény? Egy csavaros fülbevaló, amihez az ásványt te választod! Ugye, hogy jobb a szombat így?
           A játékot szombat este 8-kor zárom.

Pontosan 120 jelentkező akadt a csavaros fülbevalóra. A random.org segítségével sorsoltam, a szerencse a 116. jelentkezőnek kedvezett, aki nem más, mint Erna. Kérlek jelentkezz e-mailben a pankaekszer@gmail.com címen, hogy egyeztessük a részleteket!

A csavaros fülbevaló természetesen rendelhető bármelyik elérhetőségen, a Facebookon, itt, a blogon, illetve a megadott címen is. 
Gratulálok a nyertesnek! 

43 megjegyzés:

  1. Szépség! prehnit a kedvencem......jó, hogy rád találtam, nagyon tetszik, amit csinálsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Több kedvencem is van, de a holdkő az amit szivesen látnék a gyönyörű fülbevalóban! :)

    VálaszTörlés
  3. füstkvarc,citrin,hegyikristály:)

    VálaszTörlés
  4. Most épp a kagylógyöngy (ööööö, az ásvány, ugye?:)))

    VálaszTörlés
  5. Kalcedon (örök szerelem), citrin :).

    VálaszTörlés
  6. hópehely obszidián, ametiszt, tigrisszem

    VálaszTörlés
  7. Türkinit, de most így szülés előtt nagyon örülnék valaminek amazonitból is :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Panka! Most találtam rá az oldaladra és nagyon megörültem hogy rögtön egy játékon is részt vehetek, bár amilyen szerencsém van, úgyse sikerül, de azért próbaszerencse... Ja és ametiszt:)

    VálaszTörlés
  9. Dejó! Sok ekdvencem van, pl. aventurin, howlit, hegyikristály, jáde, rózsakvarc:)

    Üdv, Gabi
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  10. Nekem az ametiszt a kedvencem :D

    VálaszTörlés
  11. A kedvencem a howlit és a türkinit!=D

    VálaszTörlés
  12. Nekem a türkiz, a jáspis és a lapis lazuli a kedvencem.

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nehéz a kérdés! Talán a krizokolla, a malachit és a holdkő...de ne kérd, hogy ezek közül válasszak, mert nem menne...:)

    VálaszTörlés
  14. Szia! Farkas Via oldaláról találtam ide, és lám, egy játék. :) Az én kedvencem a tigrisszem. :)

    VálaszTörlés
  15. jóvanna, mindennek ellen tudok állni, kivéve a kísértést :) szóval: minden, ami ásvány :)

    VálaszTörlés
  16. Holdkő, rózsakvarc, türkiz, tigrisszem, inkább tovább nem sorolom :D

    VálaszTörlés
  17. én is az ametisztre voksolnék....:)

    VálaszTörlés
  18. Kedvencem a rózsakvarc, malachit, tigrisszem stb...

    VálaszTörlés