2012. október 31., szerda

Kirándulás

Nem tervezek profilváltást, épp csak kirándultam egy kicsit a teklagyöngyök világába. Amíg nem alakult ki, hogy mit szeretnék pontosan, sok mindennel próbálkoztam, úgyhogy van itthon még néhány kiló kásagyöngy (rejtély, hogy miért, mindig felidegesített, hogy béna vagyok velük), üveggyöngy és egy kevés tekla. Tényleg kevés. Viszont arra elég volt, hogy két kis királylánynak nyaklánc készüljön. Az volt a kérés, hogy hasonló legyen, mégse egyforma, így különböző arányban kerültek a láncokba a rózsaszín gyöngyök. 
Amennyire bele tudom képzelni magam a hatéves királylányok lelkivilágába, talán a csillámpónival és a pillangóval nem nyúltam mellé. Mégse rakhattam rá sárkányt meg denevért...
Ha pedig igazi csodaszép és profi tekla ékszereket szeretnétek látni-vásárolni, akkor szívből ajánlom Franciska oldalát, ahol valódi csodákkal találkozhattok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése