2012. október 2., kedd

Csavaros

Úgy kezdődött, hogy tavaly (vagy tavalyelőtt???) kaptam Évitől egy fülbevalót, spirálos alap és egy muránoi golyó. Beleszerettem az alapba és nagyon de nagyon akartam, hogy legyen nekem is, mert ezer színben el tudtam képzelni. És ma jött el a nap, mikor becsöngetett a postás (kivételesen nem Gyuri) és meghozta a nagy álmom. (Mondjuk majdnem minden nap hoz valamit, ami előbb nekem álom, aztán valaki másnak is azzá válik...) 
Teljesen egyszerű konstrukció, az alap, a megfelelő gyöngy és kész is a nagyon látványos fülbevaló. Ha az Évitől kapott a fülemben volt, az sose maradt szó nélkül, mindenki dicsérte. És ugyan egészen Kínáig kellett mennem érte, de minden követ megmozgattam, hogy ti is átélhessétek ezt az élményt! :) Természetesen más színekben is készül, ezek az első, hirtelen felindulásból borítékbontás után elkövetett darabok. Achát, aventurin és howlit került először a kezembe, majd a spirálba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése